Email podpora
Live klepet
Takojšnja pomoč za vaša vprašanja
Delovni čas:
Pon - Pet: 9:00 - 18:00
Sob: 10:00 - 16:00
Ned: Zaprto
Družbena omrežja
Sledite nam za najnovejše novice
Pošljite nam sporočilo
Pogosto zastavljena vprašanja
Naša ocena temelji na petih glavnih kategorijah: licenca in varnost (25%), ponudba iger (20%), plačila in izplačila (20%), bonusi in promocije (15%) ter uporabniška izkušnja (20%). Vsako igralnico testiramo z realnimi depoziti in podrobno analiziramo vse aspekte.
Da, naše ocene so popolnoma nepristranske. Ne sprejemamo plačil za boljše ocene in testiramo vse igralnice po enakih kriterijih. Naš cilj je zagotoviti igralcem objektivne informacije za sprejemanje informiranih odločitev.
Informacije o bonusih in promocijah posodabljamo tedensko, ocene igralnic pa mesečno. Če opazimo pomembne spremembe pri kateri koli igralnici, posodobimo podatke takoj.
Seveda! Veseli bomo vaših predlogov za nove igralnice. Pošljite nam email z imenom igralnice in razlogom, zakaj menite, da bi jo morali oceniti.
Najprej kontaktirajte podporo igralnice. Če težave ne morete rešiti, nam pošljite podrobnosti in poskušali bomo posredovati. Za MGA licencirane igralnice lahko uporabite tudi ADR postopek pritožbe.