📧

Email podpora

Za splošna vprašanja:

[email protected]

Za tehnične težave:

[email protected]

Odzivni čas: 2-4 ure

💬

Live klepet

Takojšnja pomoč za vaša vprašanja

Delovni čas:

Pon - Pet: 9:00 - 18:00

Sob: 10:00 - 16:00

Ned: Zaprto

📱

Družbena omrežja

Pošljite nam sporočilo

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako ocenjujete spletne igralnice?

Naša ocena temelji na petih glavnih kategorijah: licenca in varnost (25%), ponudba iger (20%), plačila in izplačila (20%), bonusi in promocije (15%) ter uporabniška izkušnja (20%). Vsako igralnico testiramo z realnimi depoziti in podrobno analiziramo vse aspekte.

Ali so vaše ocene nepristranske?

Da, naše ocene so popolnoma nepristranske. Ne sprejemamo plačil za boljše ocene in testiramo vse igralnice po enakih kriterijih. Naš cilj je zagotoviti igralcem objektivne informacije za sprejemanje informiranih odločitev.

Kako pogosto posodabljate informacije?

Informacije o bonusih in promocijah posodabljamo tedensko, ocene igralnic pa mesečno. Če opazimo pomembne spremembe pri kateri koli igralnici, posodobimo podatke takoj.

Ali lahko predlagate novo igralnico za oceno?

Seveda! Veseli bomo vaših predlogov za nove igralnice. Pošljite nam email z imenom igralnice in razlogom, zakaj menite, da bi jo morali oceniti.

Kaj storiti, če imam težave z igralnico?

Najprej kontaktirajte podporo igralnice. Če težave ne morete rešiti, nam pošljite podrobnosti in poskušali bomo posredovati. Za MGA licencirane igralnice lahko uporabite tudi ADR postopek pritožbe.